دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۵۴۹
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی از پلمب 12 واحد صنفی متخلف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ جهانبخش صیادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: طرح ویژه نظارت و کنترل واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی در شهر خورموج به اجرا گذاشته شد.

 وی افزود: در این طرح 12 واحد صنفی متخلف شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمب شده و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد ضمن اینکه متصدیان 4 واحد صنفی دیگر نیز به دلیل تخلفات بهداشتی به اداره تعزیرات معرفی شدند. 

وی در ادامه بیان داشت: استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده الزامی است و ورود بدون ماسک به ادارات دولتی ممنوع بوده و همچنین شرکت در مراسمات و ترحیم بیش از 10 نفر و تجمعاتی که باعث انتشار ویروس کرونا می شود ممنوع هستند.

 فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اعلام تداوم و تشديد اين گونه اقدامات كنترلی و نظارتی پليس با توجه به شيوع ويروس كرونا در اين ايام، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سريعاً به فوريت‌های پليسی 110 اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر